Friday, May 6, 2011

MahaRajaLawak;)

Kome Kome semua, cuti nie kome buat apa ek? cer citer cer citer;)
Nak tawu apa saya buat?? Mestilah saya BERKOREA 24-7! hihi. Hari2 berYOUTUBE pasal Superjunior and so on. Tapi, on Friday night, sorry saya dh tak layan Korea, Every Friday night kol 9 saya layan MAHARAJALAWAK kat Astro Citra!;) Terkejut? sejak bla si Ecah mula layan Maharajalwak nie muah??haha

Citer nya gini, bila dok Beringin, roomate tercinta saya Zue and the geng gong suka dok ketawa berdekeh-dekeh tgk satu program nie. Saya pun teruja la kan, program apa yg menarik sgt tuu?? Then bila lepak ngan dieorg sekali saya plak mula kekekekekek! hahah. Memang gelak smpai terkejut penduduk Beringin, expecially bila JOZAN perform! Yess! Saya peminat JOZAN! hehe.

Sebenaqnya saya mula suka Zizan sejak tgk APBH ritu. Then bila tgk Maharajalawak, suka plak kt JOZAN! Gandingan yang  mantop gitu! 

Untuk org2 yang tidak tahu apa itu Maharajalawak, meh ceq nak ceta! Maharajalwak nie sebnaqnya sambungan dari RajaLawak. Cuma kali nie dieorg pilih finalis2 dari setiap musim RajaLawak utk bertanding. Juara akn dpt RM200ribu if am not mistaken. Byk gak yang bertanding tapi  my favourite of coz la JOZAN, NABIL, SEPAH and JAMBU!

So, mlm nie if tataw nak buat apa, cepat2 pegi langgan Astro Warna Pakej Mustika and tgk kay. Gerenti tak menghampakan;);)

Asyik membebel, takdak pic tak besh la kan. So scroll scroll scroll;)


<3ZIZAN<3



 JOZAN!;)



JOZAN-minggu 2



JOZAN-minggu 3



JOZAN-minggu 1



ZIZAN- minggu 4



 Lu Pikirla Sendiri!



 SEPAH!



Muka Legend Hati Cute!;)



No comments:

Post a Comment