Friday, June 3, 2011

HERE I AM

Its been a week since new semester started and HERE I AM, back to Penang. hehe
1st week of my 5th semester, nothing much happened, most of the lecturers didn't enter the class and students were happy doing nothing in the class and chit-chatting with old peeps since they are meeting each other after a one month break.
 Semua pakat dok ceta apa depa buat time cuti.
During these period of times, I came to realise how much I've missed them!
Honestly, when I meet them again, I was over the moon!
Rasa cam dh lama tak gossip2 ngan depa and gelak terguling2! haha

5th semester aka my last semester, nothing much to tell yet, am still staying in Beringin 27 and am very happy coz WiFi sangat3 laju! Modem WiFi tu depa pasang kt bilik study which is just next to my house. So you can imagine rite, MEMANG LAJU GILA WiFi! Lagi laju dari the fastest runner USAINBOLT .heeee

My roommates, tetap kekal yang sama, still with my girlfriends, IzzaNursafika, ZuhairahIzzati, Fairuz, Fazlin and + 3 new juniors : Raiha, Farhana and Fina. Junior2 nie part 3 and budak2 Acc. So far so good la. Dieorang muah nampak2 innocent ja;)

So since 1stweek takda pa sgt nk buat, tunggu apa lagi an, rommates muah pakat cabut balik rumah! sama la mcm Izza and I. hehehehe.
Jumaat takdak class, so Khamis pass Zohor ja cabut pi kangaq nek bus kol 2.45 and sampaila Penang! heeee

Eventhough I left Penang for only 4 days, tapi serius rindu sangat3! 
Not homesick la, cuma rindu moments kt rumah, sebab tu yg excited terlebih na balik! 
My dad even said, "hhgaiih, kami tak sempat nak rindu, dh balik Penang dh!". hahaha
Tak kesahla, I tanak bagi korang rindu pun, sebab tu balik cepat2! heeee*wink*

So, Ahad nie balik Arau dh. Next tataw lagi la bila nak balik. Tak berani cakap mana taw minggu depan dok cabut balik lagi kan! hehe

As for now, my hopes for this 5th sem, I nak perform yg terbaik and be strong enough to go through any obstacles during this period of time. I wanna prepare my self to a bright future and tanak jadi cry-baby mcm last sem!
 NO WAY! TAMOO! AANNDDWEEU!

So, lets just lead a happy and healthy lifestyle!

Btw, today I nak end entry nie dengan 1 video! 
I really wanna give a try singing one of the Korean song and I've tried!
Balik Penang,dok rumah tataw nak buat pa, so I decided jom NYANYI LAGU KOREA!
and this is the result....

P/s: you may laugh as loud as you can, coz i know its funnay!kehkehkeh


You're Beautiful : Without words




6 comments:

  1. OMG!! kalo i pon nk nyanyi skali bleh x??! >,<

    ReplyDelete
  2. ur final sem jugak ek?? same goes to me then.. all the best ek..

    i pun rindu rumah gak even x sampai 20 minit dah leh sampai umah... hahahahahha

    ReplyDelete
  3. Aizat: hahaha. JOM BUAT VIDEO!

    Liyana: haha. u over! dekat ja Uni ngan rumah ek.
    btw, u too dear, good luck kayh;)

    ReplyDelete
  4. Fyruz: hahaha. boleh la pasnie nk jadi anwar hadi;)haha

    ReplyDelete