Thursday, February 10, 2011

PULAU PINANG SAYA CENTA KAMU!

Do you get what I mean?? YESS, setelah empat hari meninggalkan Penang, berhempas pulas di Arau, berlekang mata ke Kelas, berpusu-pusu ke Meeting, tergedik-gedik menyiapkan Assignment and now, Here I am. Currently, at this moment, am in PENANG! yeayyyyyyy! Gembira yang teramat sehingga tidak boleh mengeluarkan sepatah kata hanya air mata rindu sahaja yang mengalir di pipiku ini. Hati wanitaku tersentuh apabila menjejakkan kaki di Penang pada pukul 5.30petang tadi.OH! Betapa rindunya aku pada PENANG!xoxoxo. OK OVER! STOP now! hehehe, However and Watever, am in Penang now! 

Setelah diberitahu bahawa kelas Web dikanselkan esok <*My lec Demam teruk samapi masuk ward. Pray for him kay*>, owh ya setelah kelas dikanselkan, tunggu apa lagi an! Saya Izza Zue dan Fairuz, berkejar kejaran ke Bus Station, berpusu2 membeli tiket, akhirnya sempatla jugak manaiki bas pukul 3tghari tadi.

Sampai Penang jerr, bukan Kau heti nak balik kan Ecah, Saya dan Izza tersesat sebentar di QUEENSBAY! hehehehohohohahaha. Bepusing-pusing di QB dan setelah perut mula menyanyikan lagu Super Junior "SORRY SORRY SORRY neke neke manjo", Saya dan Iza membawa diri ke KAPITAN dan melahap sepinggan TANDOORI!! makannnn! hhgaaaissh, sedaapnnyaaaa! PENANG FOOD IS THE BEST FOOD!;)hehehe

And now, tengah bertapa depan lappy sambil minum coffee. The feeling and satisfaction you'll get when you're at home is PRICELESS! 

OK, bye nak tidoq atas katil empuk! tamau buang masa. SWEET DREAM!<3 anyeoong;)

Scroll Scroll Scroll







 My first AWKWARD pose in QB!




 IZNUSARA<My Girl>





 Teruja beli Muffin!





 Yummmmysss!




 Izza turut TERUJA;)






 Sementara menunggu TANDOORI!





 Kakkkkk;)





 Betul-betul HOo LIAU!





 Kebahagiaan terpancar di wajah Izza. TANDOORI.makannn!




 Awak paham kan? I'M HUNGRY!;)




 Hati Gembira bila perut sudah KENYANG!;)





 Bermanja sebentar bersama IZZA.







2 comments: