Saturday, March 12, 2011

A NIGHT FULL OF COLOURS

It was a night full of colours and excitement.Yess, am talking about Computer Science Faculty Dinner which was held in Dewan Semarak aka *dewan yg menyemarakkan semangat students* on 4thMarrch 2011. Tema dinner kitaowang was : SHOW YOUR STYLE IN RED BLACK OR WHITE.


Ramai jugak yang hadir and it was the first time we seniors combine with juniors, since last sem nyer dinner tak jadi bcoz of several technical problems!Anyways, everybody looked stunning  that night. Yess, everybody did showed their own style. Ada sesetengah tu kan, tyme pegi class muka innocent nak mampoih tapi tyme mlm tu, tuuuuuuu diaaaaaaaaaa LETOP GITU! Op coz la kan, bila lagi nk menyerlahkan diri, tyme2 cm nie la kena tunjukkan bakat2 yang terpendam ;) am I right?*wink*

ouuuh yeahh, MC for that night was Nazimin (Budak BITS aka degree in CS) and together with seorang budak perempuan yg sangat comel, baik, prihatin serta innocent. Wanna know whoo?? hehehehehhehe, SAYA la!;):)*senyum sambil kenyit2 mata*. Hahahah, yup, I was the MC too. It was fun to work with Nazimin, dia mcm ada karisma seorang MC yang berjaya  and I njoyed being a MC too since my dream mmg nk jadi TV host kan. So jadi MC for such event  nie muah mcm starting point for me to move closer towards my dream. I guess soo;)

Ok, cakap pasal persembahan I was really really really impressed! Tak sangka my friends nie muah berbakat sgt sgt sgt! Semua layak masok AF and  if penyanyi2 mlm tu pegi audition for AF, konpem dpt green card and AF akn dipenuhi dengan budak2 COSMiTS! wowowowo, just imagine kn.haha;)
ouh yaa,I did sing a song too that night. Pulun kan! Dh la jadi MC then sebok nak nyanyi.hahaha.  Bila lagi nak menyerlah kan, so I berduetla dengan Izral lagu '2 LEBIH BAIK DARI 1(2 is better than 1)" and Arif Hazman Shahir maenkan guitar. Tak sangka man forhead nie talented gak. Nanti tyme I khawin, nak suruh Izral nyanyi and Man maenkan guitar. Wuahh, konsert live gitu!;)

and ya, the best perfomance for that night was from Ijat and Faiz. Dieorg nyanyi lagu Cek mek molek sambil berjoget2 kt ats pentas. Bukan dieorg jerr joget ek, budak2 laki CS part 4 muah join atas pentas. Semua pakat dok dangdut kt ataih stage. Taleh belah! Dioerg tu siap tarik En.Jiwa join nari skali. HAHAHAH, it was really fun to see them dance. Terasa cam nak naek ats jowin sekali, tapi selamat masih boleh control diriku ini. hehehehe. 

The highlight of the night was of cozla the KING and QUEEN kan. After annoucing beberapa calon for KING and QUEEN for that nigh, and finally the KING for the night was Mohd Shahizzam(part 2) and the QUEEN was..................hhhgaishhhh emmmmmmm aaaaaaaaa eeeeeeeee    Nur Aisha(Part 4). hehehehehhohohohohohahahahahha. Unfortunately I was the QUEEN! hahaha. Serius lawak, hahahaha. nak wat cena dah rezeki namanya. Tak percaya tol lec akn calonkan my name. I though Mc xdincludekan. Tyme tgh announce calon2 for KING and QUEEN, terkejut beruk when I read my name on that small piece of paper. Terdiam sebentar and Nazimin was like "awak, announce la". I was like "awakkk! nie nama sayaaa!aiggoooo. then Nazimin was laughing and die ckp takpa2 I'll announce it. hahahaha. Bila terigat balik sekarang mcm nk tegelak jer. hahahah

Then pas KING and QUEEN dah dipilih, kitaorg buat suprise birthday party for those yg lahir on the month of March. Kitaorg belikan kek and cuwuh dieorg naek pentas and nyanyi ramai2 and tiup lilin. Beshnyerrrr. It was like one whole CS was celebrating your birthday.

Then op coz there was photography session. Semua org sebok nak bergambar ngan org2 yg die nak. Yang guys dok cari girls yg comei, yg girls dok cari guys yg ensem, I ja xcari sapa2!*wink**wink*.hehehe


I must tell that I really did enjoy dinner kali nie. It was fun to see everybody was happy. I felt like one BIG FAMILY gathered and having fun with each other. Hoping for a more fantastic dinner next semester. InsyaAllah sem depan kita buat lagi gempak since next sem will be the last sem for me. How fast time flies kan. Makin lama makin TUA.grrrrr, nak jadi BABY balik bole?? *wink*


and now op coz la, pic time! scroll scroll scroll........







Dewan yang semememangya SEMARAK!




Tarian Joget n Inang from Persatuan Kebudayaan




Comel jerr dieorg menari;)




Live Letop from Ridz Behan Own Faizol :Taman Rasyidah Utama




Penanyi handalan Bonz Acap Asri Hairi 




Fascinating perfomance from this guy : I'm Yours and The way You are
He is my Junior tapi eeeerr xigt nama:)



Persembahan from BITS;)




Ecah Swift and Izral Like Girls : 2 is better than 1
Arif Hazman Shahir@4head the guitarist;)




Cek Mek Molek!




Besh tengok dieorg nari!




Tu Diaaaaa En.Jiwa;)



nak jowin!!



Asal ada gap, cpt2 buat isyarat kt Bean cwuh SNAP!;)



MC!



Itu Nazimin;)



Calon-Calon KING



Calon-Calon QUEEN









She is the QUEEN;)



QUEEN KING




Handsome KING;)



QUEEN yg taleh belah!;)







yeayyyy HAMPER!







Suprise BIRTHDAY CAKE;)



Nie semua MARCH babies;)







Besh kacau PN.AZYLIA!



Nyanyi la sikiiitttt;)



saengil chukha hamnida!(Happy Birthday)




CS FAMILY!











My Juniors;)



Hero-Hero CS;)



Sapa tataw dia nie.







My BFF Iza@Izbe<3




Bersama Arif!;)



Ini Forhead;)



Bersama DEKAN;)




Bean Dekan Izza




Buah Hatiku Izza Faizah;)



Aimi;)




HOT LADIES




Ecah Ira Myra




The DUKUN;)




Apat and the QUEEN;)



He's the QUEEN and I'm the KING.lol



I'm her KING She's my QUEEN




 2 is better than 1;)*wink*




Fun Fun Fun with them;)



My Roomates<3





Zue Fairuz tercinta<3<3




Kami Budak BERINGIN;)*wink*




The President, Bendahari, Setiausaha and Zuhairah;)




My Junior Luqman;)








Cake all over!




Tired zzzzzz



Buruk!






and am gonna end with this.......




*wink*

1 comment: